We zijn er bijna...

Over Ons

Verhalen vertellen. Het zit in ons bloed.Wij weten als geen ander de kracht van een goed verhaal.Ze laten ons voelen, geven kippenvel of een brok in de keel. Wij zien verhalen als gereedschap.Want een goed verhaal geeft stof voor nadenken, zet mensen in beweging, een ontketend een revolutie,en verandert de wereld. Zo hopen wij ons steentje bij te dragen aan een mooiere, eerlijkere en betere wereld. Doe je mee?

Het team

Mensen van Vlees en Bloed

Veelgestelde vragen

Waarom Koekepeer?
Een merk is meer dan een logo, visie of een reclame. Het is het gevoel wat mensen over jouw organisatie hebben als je er zelf niet bent. Samen gaan we aan de slag om dat gevoel zo goed mogelijk te vertellen.
Hoe werken jullie?
Elke succesvolle campagne start met heldere doelstellingen en onderzoek. Wij vragen door, gaan tot de bodem van jouw probleem om zo tot de kern van jullie verhaal te komen. Als we die kern helder hebben dan ontwikkelen we de campagne en zorgen we (als jullie dat zelf niet doen), voor de verspreiding.
Het begon met video's toch?
Het begon meer dan 12 jaar geleden met het maken van video’s, journalistiek en film. Nog steeds verzorgen onze in-house video specialisten van begin tot einde hoogwaardig kwalitatieve video’s, die jouw verhaal op de best mogelijke manier vertellen.
Wat doen jullie allemaal?
We maken prachtige campagnes die mensen raken en activeren. Strategie, design, copy, video, fotografie, podcasts, reclame. Wij draaien onze hand er niet voor om. Als we de expertise niet in huis hebben dan werken we een netwerk met geweldige partners en freelancers.
Wat kost het?
Campagnes zijn altijd maatwerk. Houd rekening met een budget van ca. 5K om te starten: onderzoek, strategie, boodschap en het ontwikkelen van het creatieve plan. Het productiebudget en het eventuele advertentiebudget stemmen we samen met je af op basis van de doelstellingen en jullie ambitieniveau.
Verhalen van vlees en bloed?
Wij geloven dat iedereen een verhaal heeft. Daarom werken wij meestal met ‘echte mensen’. Zo helpen wij merken op een authentieke manier te communiceren.
Hoe komen jullie aan de naam 'Koekepeer'?
Nice, je bent net zo nieuwsgierig als wij ;-). Er zit natuurljk een mooi verhaal achter. Laten we kennismaken. Dan verklappen we ons geheim en zijn we natuurlijk vooral benieuwd naar jouw verhaal.

Opdrachtgevers

Merken waar we al impact maken.